Algemene Ledenvergadering /Muziekdag

Op zaterdag 13 april 2019 hopen wij weer onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering/ Muziekdag te houden.
De locatie is net als voorgaande jaren het bedrijfspand van Content Orgels in Ermelo.
Adres: Mariënhoef 7, 3851 ST Ermelo. Zie: www.contentorgels.nl

Programma
De koffie staat vanaf 10 uur klaar. Na de opening van de Muziekdag door onze voorzitter Wim Huisman, wordt tussen 10.30 - 12.00 uur de Algemene ledenvergadering gehouden. Dit is een besloten vergadering.

12.30 - 13.15 uur : Gezamenlijke lunch

U kunt deze keer kiezen uit een paar workshops en een masterclass. Deze worden gelijktijdig gehouden van 13:15 uur – 14:45 uur.
Daarnaast is er gelegenheid om diverse orgels te bespelen en is er ook nieuwe en gebruikte bladmuziek te koop.
Vanaf 15:00 -16:00 uur is er een afsluitend concert, waar u zelf een bijdrage aan kunt leveren. We verwijzen u voor opgave hiervoor naar onze laatste nieuwsbrief. Er is nog plaats voor enkele deelnemers.

Nadere informatie over de invulling van de het middagprogramma vindt nu ook onder “Nieuws uit de KVN” .
Voor al uw vragen, opmerkingen en verzoeken kunt u terecht bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..