Nee! In het blad "Toon en Teken" van de KVN wordt een aantal keren per jaar ca. 10 bladzijden muziek in de Klavarnotatie gepubliceerd. In de loop der tijd is daarin dus heel wat muziek verschenen. Op verzoek worden hiervan aan leden, tegen kostprijs, overdrukken verstrekt, maar wie deze site kan lezen heeft dus internet en kan dus downloaden wat ooit gepubliceerd is in T&T. Nog niet alles is ge-upload omdat het enorm veel muziek én veel werk is.

Ook in het blad "De Roerfluit" is veel (kerk)orgelmuziek te vinden.
Op particulier initiatief is vele jaren een gigantische hoeveelheid muziek omgezet in Klavar. De uitvoering liet wel te wensen over (matig handschrift) waardoor de uitstraling niet direct een pré was... Maar de echte liefhebber zit daar niet mee, die is blij dat zijn muziek in klavar te spelen is. (Als we goed zijn geïnformeerd is de uitgave daarvan in 2008 gestopt).

Verder is er door Klavarskribospelers, voor eigen gebruik en dus van wisselende kwaliteit, heel veel muziek in Klavar omgezet. De KVN geeft daarover uiteraard informatie aan haar leden.