Lid worden van de Klavar Vereniging Nederland, wat zijn uw voordelen?

Voor slechts € 32,50 per jaar bieden we u/jou het volgende:

Een prachtig uitgegeven verenigingsblad 3 keer per jaar in full colour waarin verenigingsnieuws, muziekbijlagen voor piano, orgel, accordeon, keyboard, overig Klavarskribo gerelateerd muzieknieuws en diverse educatieve artikelen. Daarnaast ontvangt u gedurende het jaar enkele digitale nieuwsbrieven.

• U kunt via onze website contact maken met andere leden.
  • U kunt heel wat muziek die niet verkrijgbaar is bij de uitgeverij in Ridderkerk maar door leden is overgezet downloaden uit het Muziekaanbod.
  • U kunt gebruik maken van de Scanservice: muziek die ooit in een Toon & Teken heeft gestaan kan op aanvraag worden toegestuurd.
  • U kunt hulp vragen of samen gaan studeren, een Quatre-mains groep vormen of daaraan gaan deelnemen.
  • U kunt workshops volgen op de regiodagen die een paar maal per jaar worden georganiseerd met steeds wisselende thema's op diverse plaatsen. Vaak is daar dan ook ook nieuwe en gebruikte bladmuziek in Klavarskribo te koop.
  • U kunt meedoen met laagdrempelige miniconcerten tijdens de regiodagen.

Kortom, u hoort bij een community die het plezier in muziek maken met Klavarskribo heeft ontdekt en waar u zich thuis kunt voelen. U kunt dan ook op diverse manieren meewerken aan activiteiten, eenmalig of structureel.

Lid worden? Vul hier het formulier!

Jaarlijkse Algemene Vergadering - Muziekdag:

Elk jaar in april wordt de Jaarlijkse Algemene Vergadering -Muziekdag gehouden in verschillende zalen van orgelfabrikant Content in Ermelo. 's Morgens wordt  eerst de algemene ledenvergadering gehouden, waarin  het bestuur verantwoording aflegt over het gevoerde beleid van het afgelopen kalenderjaar. Daarnaast worden belangrijke onderwerpen besproken en voorstellen aangaande de toekomst van de vereniging aan de leden voorgelegd.

Na de lunch worden meestal diverse workshops met masterclasses door muziekdocenten of andere professionele musisci gegeven. Ook zijn er lezingen over interessante muzikale onderwerpen door zowel  muziekdocenten als leden.  Er is ook gelegenheid voor samenspel op de diverse  toetsinstrumenten

Er zijn uiteraard ook diverse Content-orgels te bespelen. Er is een afsluitend concert  voor en door de aanwezige leden. Ook is de Stichting Klavarskribo aanwezig met veel klavarmuziek.  Er is dan ook gelegenheid om zowel nieuwe als gebruikte Klavar-muziek in te zien en te kopen.