Lid worden van de KVN

Lid worden van de KVN, wat zijn uw voordelen?

Voor slechts € 26,00 per jaar staat het volgende tot uw beschikking:

Een prachtig uitgegeven verenigingsblad (4-5x p.jr) in full colour waarin verenigingsnieuws, muziekbijlagen voor piano, orgel, accordeon, keyboard, overig Klavarskribo gerelateerd muzieknieuws en educatieve artikelen van grote diversiteit.

• U kunt via onze website contact maken met ca. 575 leden die ook klavar gebruiken om muziek te maken.
  • U kunt veel muziek die door leden is overgezet en die niet verkrijgbaar is bij de uitgeverij in Ridderkerk (zelfstandig uitgever van alle Klavarskribomuziek) downloaden uit het Muziekaanbod.
  • U kunt gebruik maken van de Scanservice: muziek die ooit in een Toon & Teken heeft gestaan kan op aanvraag worden toegestuurd.
  • U kunt hulp vragen of samen gaan studeren, een QM groep vormen of daaraan gaan deelnemen.
  • U kunt workshops volgen op de regiodagen die een paar maal per jaar worden georganiseerd met steeds wisselende thema's op diverse plaatsen. Vaak is daar dan ook ook tweedehands klavarmuziek te koop.
  • U kunt meedoen met laagdrempelige miniconcerten tijdens de regiodagen, door velen zeer op prijs gesteld.

Elk jaar - in april - wordt de jaarlijkse Muziekdag gehouden. Tijdens deze Muziekdag worden oa. workshops gehouden met interessante muzikale onderwerpen, er is een mini-concert voor en door de aanwezige leden. Er zijn uiteraard enkele orgels en piano's te bespelen. Ook is de Stichting Klavarskribo aanwezig met veel klavarmuziek. 's Morgens wordt de algemene ledenvergadering gehouden, waar belangrijke onderwerpen en voorstellen aangaande de vereniging aan de leden worden voorgelegd.

Kortom, u hoort bij een community die het plezier in muziek maken met Klavarskribo heeft ontdekt en waar u zich thuis kunt voelen. U kunt dan ook op diverse manieren meewerken aan activiteiten, eenmalig of structureel.

Formulier om lid te worden