Leden-account aanvragen

Als lid van de KlavarVereniging Nederland hebt u een privilege! U hebt namelijk toegang tot een veel groter deel van onze website dan niet-leden. Daarvoor dient u wel een inlog-account aan te vragen. In dit artikel leggen we uit hoe dat moet.

Allereerst twee 'huishoudelijke mededelingen':

• Na het aanvragen van een inlog-account kunt u nog niet direct inloggen. Uw aanvraag wordt namelijk gecontroleerd via de ledenadministratie, waarna u van de webmaster uw logingegevens ontvangt.

• Wanneer u niet begrijpt hoe de website werkt, hoe u bestanden moet uploaden, etc. vraag dat dan a.u.b. aan een familielid, kennis, buur of vriend. Wij doen wel ons best om onze leden zoveel mogelijk op weg te helpen met artikeltjes als dit, maar kunnen helaas geen ondersteuning bieden via de website.

Aan de slag

Om een inlog-account te krijgen, dient u lid zijn van de KVN. Stuur een email met vermelding van uw ledennummer naar de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Indien u uw lidnummer niet weet, controleren we dit aan de hand van uw adresgegevens.

Nadat de webmaster uw account heeft gemaakt ontvangt u van hem de inloggegevens en kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. De allereerste keer dat u inlogt, verschijnt er een welkomstbericht. Hierin staat verder beschreven wat u kunt doen.

Klavarskribo op Youtube!

Zie ook de pagina Klavar op Youtube voor meer filmpjes!

Wie is online?